Loading...
Str. Diamantului nr. 188
Luni-Vineri, 09:00-17:00
// Constatari daune //

Call Center Generali

Numar de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto in Bucuresti si Ilfov si pentru programare la constatarea acestora.

CALL CENTER

doar Bucuresti si Ilfov
0752.505.834

De ce este necesara instiintarea rapida a asiguratorului Generali cu privire la o dauna auto?

Notificarea unei daune auto este primul pas pe care trebuie sa il faci imediat dupa producerea unui eveniment auto in care ai fost implicat, lucru valabil chiar si in cazul in care doresti sa faci constatarea propriu-zisa a daunei in alta zi, diferita fasa de cea in care a avut loc accidentul. in aceasta privinta, merita sa ai in vedere anumite aspecte.

Programare online constatare dauna auto

Va instiintam ca acest website este protejat de reCAPTCHA V3 invisible si vizitatorilor li se aplica Politica de confidentialitate si Termenii de utilizare ai Google.
// Cum poti notifica o dauna auto?

in primul rand, sunt necesare cateva informatii personale si de identificare clare despre soferii care se aflau la volan in timpul producerii evenimentului auto (nume, prenume etc.);

in al doilea rand, sunt necesare detalii concrete si complete despre accident, incepand de la ziua si ora exacta si pana la locasia propriu-zisa si contextul in care a avut loc intamplarea etc.;

in al treilea rand, pentru a putea notifica un dosar de dauna este nevoie si de o serie de date despre masinile care au fost implicate in evenimentul auto, cum ar fi numarul de inmatriculare spre exemplu, dar si alte date de identificare relevante si starea vehiculului avariat;

Nu in ultimul rand, dupa furnizarea tuturor acestor detalii, se va face o programare pentru constatarea aferenta a daunelor auto de catre inspectorul de daune Generali, fiind necesara in acest sens stabilirea unui centru unde sa aiba loc efectuarea acesteia.

Nota: Foarte important de mensionat este faptul ca toate aceste informatii furnizate, enumerate anterior, sunt utile numai in vederea notificarii unei daune auto, dar nu si in ceea ce priveste solusionarea acesteia.

// Care sunt actele necesare pentru intocmirea unui dosar de dauna auto Generali?

Documente personale ale pagubitului sau ale reprezentantului acestuia, precum cartea de identitate, dar si permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul accidentului;

Documente ale autovehiculului care a cauzat accidentul, precum copie a certificatului de inmatriculare;

Copie a tichetului de asigurare auto RCA Generali;

in cazul evenimentelor auto in care sunt implicate masini ale firmelor sau masini in leasing, pentru ca dosarul de dauna sa poata fi deschis se impune imputernicire de la firma in cauza, respectiv de la firma de leasing;

Pentru o imagine de ansamblu asupra contextului in care s-a produs accidentul si pentru a avea dovada palpabila care denota cine a fost vinovat de producerea evenimentului auto, este necesar un act in original, emis de catre autoritati in urma analizei imprejurarilor in care a avut loc totul;

in cazul soferilor care nu se pot prezenta in momentul constatarii daunelor auto, este necesara o procura notariala valabila.

Nota: De la caz la caz, dupa ce a fost realizata constatarea, pentru ca dosarul de dauna sa fie complet, este foarte potibil ca asiguratorii Generali sa solicite si alte documente suplimentare, despre care vei fi instiinsat la fasa locului.

// Care sunt avantajele de care te bucuri in mod automat pe baza politei de asigurare RCA Generali:

Consultanta profesionala si solutii rapide si complete de remediere a daunei auto;

Rambursarea directa a cheltuielilor de reparatie a autoturismului avariat, in baza politei RCA Generali;

Libertate maxima de decizie cu privire la alegerea service-ului auto unde sa iti duci masina avariata pentru serviciile de reparatie necesare. in acest sens, ai dreptul de a alege fie un service de incredere conform propriilor preferinte, cu condisia ca acesta sa fie autorizat RAR, fie un service partener Generali. Prin urmare, reprezentantul asiguratorului nu iti impune nimic in aceasta privinta;

Service auto modern, complet echipat si igienizat;

Rapiditate si siguranta in ceea ce priveste serviciile de reparatie ale autovehiculului propriu, respectand termenul propriu-zis, alaturi de garantia calitatii;

Masina la schimb pe durata reparatiei, cu cheltuieli suportate de catre Generali Asigurari, conform Conditiilor Generale pentru Asigurarea Obligatorie de Raspundere Civila Auto (RCA).