Numar de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto in Bucuresti si Ilfov si pentru programare la constatarea acestora.
Notificarea unei daune auto este primul pas pe care trebuie sa il faci imediat dupa producerea unui eveniment auto in care ai fost implicat, lucru valabil chiar si in cazul in care doresti sa faci constatarea propriu-zisa a daunei in alta zi, diferita fata de cea in care a avut loc accidentul. in aceasta privinta, merita sa ai in vedere anumite aspecte.
Date de identificare si de contact ale soferilor implicati in evenimentul auto;
Informatii clare si complete despre accident, incepand de la imprejurarile in care s-a produs acesta si pana la detalii specifice despre locatia, data si ora la care a avut loc;
Numerele de inmatriculare ale autovehiculelor implicate in accident, alaturi de alte date de identificare ale acestora;
Un minimum de documente necesare, printre care se numara permisul de conducere, detalii despre polita de asigurare RCA Gothaer, documente oficiale emise de catre autoritatile care s-au deplasat in locatia in care a avut loc accidentul etc.
Nota: Dupa furnizarea tuturor acestor date societatii de asigurare Hellas Direct, ulterior se va face o programare in vederea efectuarii constatarii daunelor auto. Pentru asta, persoana pagubita trebuie de asemenea sa se decida cu privire la centrul de constatare, unde trebuie sa se prezinte atat ea, cat si persoana vinovata de producerea accidentului.
Deschiderea unui dosar de dauna se va face numai in baza urmatoarelor documente, valabile atat in cazul asiguratului, cat si in cazul pagubitului, dupa cum urmeaza:
Acte personale, precum permisul de conducere si cartea de identitate;
Documente de identificare ale autovehiculelor implicate in evenimentul rutier, printre care se numara si copia certificatului de inmatriculare;
Copia politei de asigurare auto RCA Hellas Direct;
Imputernicire de la firma in cazul masinilor care se afla in proprietatea acesteia, respectiv imputernicire de la firma de leasing in cazul autovehiculelor aflate in proprietatea acesteia;
Un act oficial din care sa reiasa cauzele si imprejurarile evenimentului auto, eliberat de catre autoritatile publice competente, potrivit legii;
Imputernicire notariala de la pagubit pentru persoana care deschide dosarul de dauna.
Consultanta profesionala si solutii rapide si complete de remediere a daunei auto;
Rambursarea directa a cheltuielilor de reparatie a autoturismului avariat, in baza politei RCA Hellas Direct;
Libertate maxima de decizie cu privire la alegerea service-ului auto unde sa iti duci masina avariata pentru serviciile de reparatie necesare. in acest sens, ai dreptul de a alege fie un service de incredere conform propriilor preferinte, cu conditia ca acesta sa fie autorizat RAR, fie un service partener Hellas Direct. Prin urmare, reprezentantul asiguratorului nu iti impune nimic in aceasta privinta;
Service auto modern, complet echipat si igienizat;
Rapiditate si siguranta in ceea ce priveste serviciile de reparatie ale autovehiculului propriu, respectand termenul propriu-zis, alaturi de garantia calitatii;
Masina la schimb pe durata reparatiei, cu cheltuieli suportate de catre Hellas Direct Asigurari, conform Conditiilor Generale pentru Asigurarea Obligatorie de Raspundere Civila Auto (RCA).